sape suke tgk rancangan tu? bagus tu! kt kena amik tahu sejarah kt. hmm. barula kt tau asal usul kt semua camane kan?

so sejarah aku utk hari ini, hari ini genap 3 thn aku dan boo bercinta. ecewah! dari masa zaman kurus (xdela kurus mane pon, tp masa kenal boo tu, berat aku dalam 50 kg kot), sampaila dah gemuk skrg. la ni berat dah 62 kg. lps gugur aritu berat lagi naik. xtahula, org kate kalu gugur tu, slalunya lps tu mmg berat naik sikit. ok, mari kt buat nisbah dan kadar yek!

umur 26 - selepas 3 thn = berat bertambah 12 kg.

so, setahun = berat bertambah 4 kg.

kalu ikut nisbah dan kadar ni, pada umur aku 40 thn, 14 thn bercinta dgn boo = berat akan bertambah 56 kg.

so maknenye berat aku akan jadi 106 kg???!!!!

OH TIDAK!!!

aku harus lakukan sesuatu!... nanti aku pikir ape yg aku harus lakukan.

hmm, nk tgk gamba kami kawen x?? hihik.


kucupan pertama suami. eceh! weehee!

us n family belahku @ majlis nikah.

frens sekolahku n master ku.

us n family belah boo @ majlis sanding. youngest brother, e-e, not in the pic.

frens masterku.

frens degreeku.

kami di meja makan. yum yum. tp kami tidak smpt makan udang yang besar itu. huhu.

outdoor kat tmpt main layang2 kat kepong. uh sungguh malu ketika itu. tapi nk gamba cun punye pasal, xpe!!

ku dan boo.. ngihihi.


gambar majlis kat paka, xde dlm koleksi, sbb.. laptop ku hilang dicuri org. :(

mgkn ada salinannya pada family kl atau paka. harap2 sgt ade. :(

nway, luv u boo.

..bliss-ailye shared her feelings at 1420..