assalamualaikum.

happy birthday to me! happy birthday to me!! happy birthday to bliss-ailye!!! happy birthday to me!!!!


ntah pape sungguh tajuk blog ini. uh.

tp xpe jek, mendoakan dan meraikan diri sendiri. x salahkan?

anyway, on 11th dec aritu, aku dpt byk sgt msg, mail, kol, facebook, dan sebagainya, utk wish aku birthday. yg bestnya, kesemua org yg wish besday ku itu adalah org yg mmg tercatat tarikh besdaynya di dalam planner aku. so called, antara org2 penting dlm hidup la. (erk, ada gak yg dlm facebook yg x masuk dlm planner. xpe, lps ni blh masuk).

so, to my beloved hubby, beloved families, beloved frens, tq sooooooo much, for ur wish. semoga apa yg di doakan utk aku dikabulkan Allah. semoga kalian juga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, bahagia dunia akhirat, amin.

ok, what did i received as birthday present! belanja makan from hubby n families, kat cherating tuh. belanja bilik penginapan kat resort tu (tp mengada pulak, request hadiah lain kat abg dan kakakku), n this!

from hubby!

arini pttnya aku kuar dgn sibling & ayahku, tp meeting la pulak. abis lmbt pulak tu.. so x smpt, n kena taip nota perbincangan pulak tu! kalu minit mesyuarat lagi terukla jadiknya! then, kenala siapkan report nota perbincangan tu. ieee, truly, aku x sukeeee jadi setiausaha, ataupun apae2 tugas yg kena amik minit ke, nota perbicangan ke. TAK SUKE! aku x pandai utk itu.

then, sbb x jadi, akak2 opis ni plan n ajakku makan utk belanjaku (utk besday ke, utk nk abis keje dh ke, not so sure). hihik. so called bday wishes n present lagik!

yg ni sodap!

yg ni pon sodap!

kesimpulan: semua sedapla! nama pon org belanja, lagikla sedap jadiknya. hihik! kawan-kawan, silalah pergi makan meatballs di ikea. n daim cake ke ape ntah. sedap!

hmm, makan, sgt byk! nak masak ape ek malam ni. ajak depa2 ni pegi pasar malam la!


..bliss-ailye shared her feelings at 1540..