saje saje mahu mengcompare lirik mereka ini.

Lirik Aku Wanita Biasa - Krisdayanti

Aku ini wanita biasa ~ Bisa sakit luka karena cinta ~ Dingin sepi kerap menyapa ~ Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang ~ Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru ~ Sulut gairah jiwamu ~ Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru ~ Sulut gairah jiwamu ~ Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku ~ Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa ~ Air mata jatuh lukisan raga



Lirik Separuh Jiwaku Pergi - Anang

Separuh Jiwaku Pergi ~ Memang indah semua ~ Tapi berakhir luka ~ Kau main hati dengan sadarmu ~ kau tinggal aku

Benar ku mencintaimu ~ Tapi tak begini ~ Kau khianati hati ini ~ Kau curangi aku

Kau bilang tak pernah bahagia ~ Selama dengan aku ~ Itu ucap bibirmu ~ Kau dustakan semua ~ Yang kita bina ~ Kau hancurkan semua.


hmm... yang pasti, kedua2nya nampak luka parah di dalam hati.

kesimpulan: hargailah ikatan perkahwinan yg telah kita miliki.


..bliss-ailye shared her feelings at 2129..