assalamualaikum..

selamat hari raya korban kepada semua! semoga hari tersebut membawa seribu satu keberkatan kepada kita semua.

aku sedang menunggu masa utk berjumpa dengan ketua bahagian. hari ini, aku akan menyerahkan surat perletakan jawatan dan pemendekkan notis. rasa agak berdebar, tp... sudah sampai masanya utk berdepan dengan bos ku itu. :)

21 hari lagi, kerjaya baru akan bermula. debaran sudah ada, tp belum cukup kuat utk buat seluruh badan menggeletar.

currently listening to cari jodoh by wali band.
1x dengar - "peliknya lagu ni...."
5x dengar - "kelakar gak lagu ni ek..."
10x dengar - "kesianla sebenanye orang dalam lagu ni... xde langsung ke org yg nk kat die?? siannye!!!"


Apa salahku apa salah ibuku ~ Hidupku dirundung pilu ~ Tak ada yang mau dan menginginkan aku ~ Tuk jadi pengubat pilu ~ Tuk jadi penawar rindu ~ Tuk jadi kekasih hatiku

Timur ke barat selatan ke utara ~ Tak juga aku berjumpa ~ Dari musim durian hingga musim rambutan ~ Tak kunjung aku dapatkan ~ Tak jua aku temukan ~ Oh tuhan inikah cobaan

Ibu-ibu bapak-bapak ~ Siapa yang punya anak ~ Bilang aku ~ Aku yang tengah malu ~ Sama teman-temanku ~ Karna cuma diriku yang tak laku-laku

Pengumuman-pengumuman ~ Siapa yang mau bantu ~ Tolong aku kasihani aku ~ Tolong carikan diriku kekasih hatiku ~ Siapa yang mau


..bliss-ailye shared her feelings at 0858..