assalamualaikum..

wah! sgt lama tidak berblog. hampir 2 minggu rasenya. hmmm.. ok.. mari bercerita..

aku baru balik dari genting highlands. menginap selama 1 malam di Awana. me n boo mulakan perjalanan dlm pukul 10.30, dgn myvi putih kesayangan kami yg dah bertukar kaler coklat akibat tidak dibasuh selama lebih 3 minggu. erkk! bkn xmau basuh ok!! listen listen! skrg kan tetiap hari hujan. asal balik keje je mesti hujan. ari minggu pon hujan. dh tu bilenye yg dpt cuci kete.

pejalanan w.maju ke awana amik masa x smpi sejam pon. (rasenye la). since kami hanya boleh check in pada pukul 3, kami teruskan pejalanan ke genting dulu.. laaaaasssttt skali aku pi genting, masa bile ek.. lupe dh. tp rasenye masa zaman blaja kat ukm dulu (02-05). last permainan yg aku main masa kat genting is solero shot. skang ni dh tukar nama ke space shot ke ape ntah. last aku pi genting dulu, genting sejuk lagi la.. ok la.. dgn windynye, so agak wajar dan relevan kalu pakai baju sejuk. tp sekarang?? uh! tidak lagi. anak gadis ca ya nun alif pon pakai suar pendet smpi peha aje. aku pon pakai blouse biase aje. memula kami sampai, masa tu dh almost 12pm. keadaan agak windy, tp mmg x sejuk lgsg. org pon agak ramai. plat S pon byk. kami tak kemana2 pon. cuma berjalan2 di indoor themepark. xde permainan yg syiok langsung, since the one n only permainan yg mencabar yakni roller coaster indoor ditutup, sehingga diberitahu. end up, kami naik permainan yg amat sangap ini, which cost RM8/pax.



then, xtau nk buat apa, kami makan, dan turun ke awana. sampai around 2.30pm. aku daftar kat meja urusetia majlis, dan beratur utk dapatkan kunci. kami dpt bilik di aras 3. lobby di aras 8. so maknenye bilik tu agak ke bawah tanah. petang, aku ada rehersal utk persembahan. boo pulak ke gym. alamak, ngantuk la pulak, baru lps makan ubat selesema. sambung satgi la...


..bliss-ailye shared her feelings at 1110..