it's been quite sometime since my last post. banyakkkkk sgt update nk letak kat sini. antaranya:

1) anniversary - ya, kami sudah setahun mendirikan rumah tangga. alhamdulillah.
2) team building - amat amat amat amat menarik.
3) korean fever. OMG!

yg lain tu nk kene letak gamba, so xpe, nanti dulu. akan ku citerkan. but rite now, aku nk kongsi my latest addiction. OMG! tajuk citenye adalah "Boys Over Flower".

aku ni, kalu tgk cite, aku x suke tgk byk2. rasa cam sayang nk hilangkan perasaan tu. eheh. 5 tahun yg lalu, aku addict dgn cite "full house". punye sukenye tgk cite tu, smpi xmo try tgk cite lain. dok rasa cite lain xbest, tak leh nk lawan cite tu. ingat lagi, masa tu zaman belaja. kalu study, kol 12, mata dh tinggal 15 darjah je bukaannya. tapi lain benar pulak jadinya masa tgk cite korea tu. blh tahan tgk CD kat PC smpi kol 3, kol 4. fuhhh..! berenti pon sbb rasa PC cam dh panas. takut meletup. ngahahah. sungguh kejam.

sekarang addiction itu berlaku lagi. uh, it started when sum1 pasang CD tu dlm bas masa on the way back dari team building. rekod ok! xpenah lagi aku duduk dlm bas, selama nk dekat 5 jam, x tido. amat pelik. dpt tgk smpi episod 4. then turun je bas, terus tanye pemilik CD, nk pinjam. n aku dh berjaya abiskan 25 episod yg amat amat amat amat sweet. tu salah satu sbb nape x updte blog. i busyyyy. :) aku berjaya pengaruhi rumet opisku juge. ahaks. sorg je lagi blum berjaya dipengaruhi. but since dia pon tgh pregnant, die dh chop siap2 nk tgk masa pantang nanti. tp yg pasti, cite ini adalah amat best!. lagi 5 thn la baru aku akan tgk cite lain. huhu. erk, terlupe. boo pon x dpt dipengaruhi lagi ni. tp akan cube gak gak pengaruhinya!.

..bliss-ailye shared her feelings at 2247..