Assalamualaikum dan selamat pagi.

Situasi semasa:
~ boo baru je kol btau dah sampai opis.
~ Bunyik org fogging ni x abis2 lagik. Dlm tempoh seminggu ni, 2 blok bersebelahan blok aku di fogging. Definitely ade kes demam denggi.
~ Aku baru selesai mengadap breakfast. I made it for boo's b.fast, tp rasa terliur pulak. disebabkan masih dlm pantang, aku x berani nk makan without guide. Nk tipon mak = mesti on the way pi keje. Nk tipon MIL = mcm pagi sgt pulak. Xpela, Terus buka tenet, dan google = pantang + keguguran + telur. Xde apa2 artikel yg melarang, so ok la tu kot. Hihi!Here’s what I ate just now..



Aku jarang beli egg banjo kat luar, kerana:
~ aku x makan telur kuning tu alone, melainkan dlm telur dadar, n telur hancur. Meaning, the taste should be homogenized. homogenized tuuu!! xtau la sesuai ke x gune dlm pekataan tu dlm cite ni. egg banjo kat luar tu kan telur kuningnya sebijik2 gitu. Egg banjo aku, telur kuningnya akan disebarkan di seluruh permukaan telur mata itu, so mcm ade 2 layer, bwh putih, atas kuning.
~ Egg banjo kat luar tu, telurnye bulat, kecik dan tebal. Tapi aku suke telur yg besar luas permukaan yang boleh tutup the whole roti, nipis dan garing.
~ Egg banjo kat luar tu, rotinya takla garing sgt, dan dia x letak manyak planta. Tp egg bajo buatan sendiri, rotinya harus byk planta, smpi kuning, rasa masin2 skit, dan garingggg (ala2 hangus pon ade), barula sodap!

hokeh. This is my last day bercuti excluding sabtu ahad, tu psl la dari smlm mmg x tido lps boo bertolak pi keje. Takut terbawak2 perangai tu kat opis minggu dpn. Ape tentatif arini yek?
~ Kemas umah cam biasa..
~ Lipat baju yg menggunung tu. Mmg saje biarkan menggunung. Eheh.
~ Evaluate result.. hmmmm. So by Monday next week, result dh blh kuar n dh blh bg pada client.

Tp… mcm mengantuk la pulak.. bunyik fogging pon dh abis. tido kejap la..


..bliss-ailye shared her feelings at 0824..