Dia: Bliss-ailye?
Aku: iye, amallllllllll!!
Dia: awk apa kaba?
Aku: baik, awk?

bla bla bla... borak borak.. then..

Aku: rindu la kat awkkk. kt teringat zaman kt asyik mintak air kosong dr awk, tp yg ptg air kosong xleh lebih 2 hari (air kosong tu amik kat dewan selera la pon, tp aku xmo amik sendiri).
Dia: ahahahah! pastu, takleh goncang. pastu oren, awak tak suka oren yg manis, pelik!! smpi skang kita x le tmer.
Aku: ingat x ade skali tu kt minum air awk, then kt rasa pelik, rupenye air tu dh lama (lebih 2 hari.. dlm 4 hari la kot). kt rasa nk nangis, uwaaa! heheh! pastu awk gelabah gilee awk lupe air tu dh lama.
Dia: pastu awak cam mnangis. ahahaha! husband awk shock tak dgn keunikan awk d situ.
Aku: sgt shock. memula die cam tensen jek. skrg die ok jela. malas nk layan. die pelik kt dok basuh botol air setiap kali kt masak air nk simpan air kosong.
Dia: ahhahahaha! awk masih lg pencinta orange masam ?
Aku: ye amal, masih! kalu nk manis, makanla rambutan. ahaha. oren mestila kena masam. skrg husband kt bahagian QC. kalu order fresh orange kat kedai, die tukang rasa dulu, samada pass atau x di tekak kt, hihi.
Dia: oh ya? hahaha. best jer.

itula si atolity. kamu tahukah apa itu atolity? cuba carik dlm kamus, mmg xkan jumpa punyela. itu adalah perkataan yg dia sendiri cipta utk dirinya. dia adalah teman yg amat rapat ketika zaman sekolah dulu. rasa mcm best pulak sbb die masih ingat semua ini. walaupun amat jarang berjumpa, tetapi dia tetap dalam hati. frens forever mamal!


..bliss-ailye shared her feelings at 2137..